RSS 2.0

Måndag och dagis

idag vaknade jag kl 7 i panik... haha... trodde jag försovit mig... hade inte hört klockan ringa kl6... men det gjorde ju inget... gick upp fixade frukost och gjorde oss klara för att gå till dagis... dock blev vi en timme tidig för elicia ville ut... men vad gjorde det... veckans första inskolningsdag gick perfekt... hon lekte inne med en liten tjej och sedan gick vi ut... då hittade hon en rolig vattenpöl och hade inga regnkläder... suck... men men tur att jag skulle till gamla lägenheten efteråt... :) fanns ju kläder där att använda :)

nu sitter vi hemma hos minna och elicia ska faktiskt försöka sova en stund... för hon blev riktigt tjurig :P

Kommentarer
Postat av: madde

vad skönt att höra att det gick bra.kram

2010-06-14 @ 19:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback