RSS 2.0

Vilken dag

sov endast 1 timme i morse... mellan 8 och 9...
åskade ju i natt och jag blir så nervös då... *suck* jag vet att det inte är något farligt... men det spelar ingen roll...
glad att det tog slut rätt fort...

idag har jag iaf varit uppe hos Monica och hälsat på :) kollade två beck filmer och käkade mat och blev en hel del bus med elicia...
sedan sov hon en halvtimme kanske... när vi var där...
sedan började vi knalla ner för att hinna förbi minna...
på vägen hemåt i långbergsskogen såg vi en kopparorm som låg på vägen... tror det var en sådan iaf :) osäker... men rätt söt :P haha

hemma hos minna blev det lite skit snack och elicia fick lite ytterkläder... härligt... :)
var där i ca 1 timme sedan gick jag hem för att elicia behövde sova...
nu sitter jag här och ska faktiskt ta och bege mig mot tvn... onödigt kanske, borde kanske sova... men njae, inte ännu...

byebye

Kommentarer
Postat av: madde

jag e oxå rädd för åskan.kram

2010-05-14 @ 19:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback