RSS 2.0

2 besök idag :)

först så messade jag monica och kollade om hon kunde komma över en stund :)
elicias favoritkusin :) vilket hon gjorde...
så de lekte lite och monica passade på att sjunga lite på xboxen :)


under tiden passade jag på att städa klart vardagsrummet och badrummet :)

Monica gick härifrån vid 17 tiden och strax efter att hon gått så knackade det på dörren... trodde först det var Monica igen men hon har ju nyckel hit så gick och öppnade...
då var det Robban och Alex som kom... jag visste att de skulle komma men inte så fort :P haha... tur att jag hade städat klart :P

så Alex fick sin present som jag och Robban vunnit på gröna lund sisådär 1 månad senare :P
men märktes att han blev glad...

en sabel, ögonlapp och krok fick han...
Alex och Elicia lekte lite och jag och Robban kunde mysa lite... :)

Fick en förklaring till varför vi inte kunnat träffas så mycket...
innan vi träffades så tog han på sig massor av saker pågrund av att han var singel..
och så kom jag in i bilden och nu sitter jag i kläm...

de gick strax innan 6 pågrund av att robban skulle på utbildning ikväll...
men jag fick iaf en liten stund med honom :) vilket gjorde mig glad :)

nu ska jag natta min lilla tös :)
slänger in en bild på henne när hon var liten bebis :)
 här var hon bara några dagar gammal :)
<3 mitt lilla hjärta

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Heej :)

vad har du för dig ?

2010-10-01 @ 22:47:15
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Harriet Kyolabaha

Underbart;=)

2010-10-02 @ 14:14:54
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback