RSS 2.0

godmorgon gott folk.

igår när jag var på tag hem från Markussons så gick jag och Monica via stan och upp mot Paulinska och då såg jag att ett fönster stod öppet. Kl var ändå 21 så ringde 11414 och berättade de. Han som svarade tyckte det var bra att jag ringde. Med tanke på inbrottsrisken är mycket större om ett fönster står öppet. 1 god gärning. Och sedan har jag lyckats med att ta reda på en sak som inte stämde ihop med det jag sett och hört. Har även sett Liindblaads reklam på Aftonbladets hemsida. Vaknade tidigt men har legat i soffan tillsammans med sötungen och kollat på Emil i lönneberga :) nu står hon vid vardagsrumsbordet och ritar. Om några timmar ska jag och Monica ner till stan och fixa Malins present. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback