RSS 2.0

Städar för fullt

började med Elicias rum, dammsugade, plockade upp leksaker och fixade, moppade även golvet så nu luktar det citron i hennes rum :)

sedan hallen, och köket... nu har jag tagit en liten paus för jag blev verkligen helt slut...
men är man sjuk och anstränger sig så e det klart att man blir helt slut...

har lite kvar i köket som att fixa lite på hyllor och sådant... sedan är det mitt sovrum, vardagsrummet och toaletten... tar nog toan sist, eftersom man häller ut skurvattnet där :P

elicia ligger nu och sover och jag sitter här för att uppdatera lite så ni vet vad jag gör... :)


haha får köpa en sådan dress så jag har när jag städar... haha...

vad tycker ni läsare om det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback