RSS 2.0

hatar att vara förkyld :(

elicia väckte mig vid halv 6 i morse och då hade hon kissat så mycket att blöjan inte kunde ta emot mer... så hela hennes säng var full med kiss :( så det var bara att fixa och sedan fick hon somna om som hon gjorde... jag med men jag hostade en stund innan... hatar verkligen denna hosta :(

vaknade sedan vid halv 8 och tog upp elicia och sedan la jag mig igen... gick upp vid 8 och sedan ringde minna vid halv 9...
elicia åt frukost och jag fixade med datorn lite...
när minna var klar på ingus så ringde hon...

och vi tog följe med ner till stan...
var hos minna ett par timmar och följde även med upp och hämtade jeppe och jasse... på väg dit ringde jag roger och sa att minna hade ramlat och brutit benet och var på väg till akuten...men det var ju bara ett skämt... :P hahahahha
han tog det bra när minna tog över telefon :P haha...

sedan gick jag till george då minna roger och barna skulle till etuna och sedan till stallis...

satt där och snackade med fia och erika...
mycket trevligt...
sedan kom monica och vi satt kvar ett tag... sedan in på lidl och köpa massa saker hem...
sedan till lindex för monica ville kolla där... sedan hem till mig... elicia gick hela vägen från stan och hem... :) nice nice...

nu sitter monica och sjunger lips och jag sitter här... elicia äter och ska snart i säng... :)
får se vad som händer i helgen... :)
hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback