RSS 2.0

The Holiday

kollade just på den filmen... och jag måste faktiskt säga att den är riktigt bra.. Rollerna spelas av Carmeron Diaz, Kate Winslet, Jude Law och Jack Black. Tänk om man bara kunde göra en sådan sak? bara byta boende med någon på andra sidan jorden bara för att komma bort från det jobbiga.. och dessutom bli förälskad... för mig låter de nästan för bra.. men skulle aldrig falla mig in egentligen.. men måste ju erkänna att det vore ballt.. inte det med att bli förälskad för det är jag ju redan. men att få lämna allt det jobbiga och bara få se en ny stad eller ja, ett nytt land... ni som inte har sett den borde verkligen göra det.. och var beredd på att ni kan få tårar i ögonen. jag har sett den förut och varje gång jag ser den så verkar det som om jag blir gråtfärdig vilket troligen beror på att jag är väldigt känslig... ni som känner mig vet att jag förut innan min pappa avled och innan min underbara prinsessa föddes var väldigt kall.. kunde inte gråta och speciellt inte framför andra... visst, gråta framför andra har jag fortfarande väldigt svårt för att göra. men jag gråter oftare nu än vad jag gjorde för 5 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback