RSS 2.0

05. Mina intressen

när det gäller mina intressen så är en självklarhet att hitta på saker med elicia :)

bloggen är också ett av mina intressen men har ju tappat lite nu när jag inte haft någon dator. hoppas ni kommer igång och börjar läsa den så jag vill fortsätta blogga :)

teckna och sjunga hör också till mina intressen...
teckna ja, där har ni ju sett en del bilder jag gjort.
sjunga karaoke och lips till xboxen e riktigt kul också :)

baka är något som händer väldigt ofta och det e ju grymt roligt, om inte annat väldigt gott när det är klart ;)

fota är kul, men just nu har jag inte haft varken lust eller batterier till kameran... men lovar att jag ska börja fota mera :P jag vet att jag lovat det rätt många gånger.. ;) haha

bara att lyssna på musik och kolla på film och helt klart spela spel hör också till mina intressen..

att umgås med mina nära och kära och hitta på bus e något som en mamma får göra ofta ;)


bjuder på en gammal teckning som redan finns i bloggen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback