RSS 2.0

nya kläder :)

eftersom det var rea på rean på lindex i torsdags så passade jag ju på att köpa lite nya kläder till elicia :)

dessa kläder blev det... :)

sedan var jag och Minna förbi nästan nytt och kollade och då hittade jag en klänning med Bamse hunden lurvas på. dock vill jag inte ta kort på den nu eftersom elicia har haft den så den ligger i tvätten ;)
jag hittade en tröja som jag tyckte var nice :) NIKE dessutom :P

och ni säger vad?? att det är korkat att köpa kläder begagnat?? nej, tycker inte jag, så länge det e helt och rent så är det faktiskt inget fel på det... :) kläder till barn är rätt skönt att köpa begagnat eftersom de växer ut så fort...

och jag e bara glad att jag hittar kläder som passar mig :)

hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback