RSS 2.0

600 inlägg..

mina kära läsare...
jag vet att jag inte har uppdaterat på hela veckan... och det har nog sina förklaringar... jag har inte orkat...
men ni som har mig på bdb har nog fått en uppdatering i bilder i varje fall :)

men börjar med onsdagen..
Elicia var på förskolan sina vanliga tider och när jag skulle hämta henne kände jag inte igen henne.. hon hade fått flätat hår :P hur ofta gör jag en sådan grej, hon drar bara ut de eller om hon har toffs så e den utdragen efter max 10 min...
efter det så gick jag och Elicia ner på stan och sedan träffade vi på Minna och vi följde med henne upp och hämta hennes barn :) sedan hem till henne ett par timmar...
fick även träffa Robban.. han var nämligen på munken när jag var på väg hem..

torsdag:
var hos Sarah och hjälpte till i vanlig ordning... sedan hämtade jag Elicia och träffade sedan när jag var på väg hem Malin och Sejla.. under tiden som jag stod och snacka med dom ringde Minna och vi bestämde att vi skulle ta en kaffe på Munken innan vi gick upp för att hämta hennes barn... :P följde med dom hem denna dag med och knallade på vägen hem upp till Jonas och Johanna för att dricka kaffe och se lilla Wilma :)
sedan hem och ta det lugnt och lägga elicia för att sova...

Fredag: messade jag Monica och frågade om hon hade lust att vara barnvakt så jag kunde gå ut på krogen, för det var länge sedan sist. hon ville de och jag knallade ner på stan för att handla ostbågar och lite andra saker...
gick hem och gjorde allt jag skulle hinna med. gick ner till krogen så jag var där till 21 och Minna hörde av sig strax efter att jag anlänt dit. skulle ju precis messa henne och skriva att jag var där :) hehe
Robban var också där... så blev några cider för min del.. kom hem kl 4 ungefär på lördag morgon och då var jag nykter.. härligt de iaf :)

lördag: blev en hemma dag för mig och min onda tå... nog för att det var kultur11 men tyckte synd om min tå som gjorde så fasansfullt ont... har gjort illa den 3 ggr denna vecka... först genom att klippa nageln som blivit för lång, sedan drog jag loss typ kanten på nageln så det började blöda. dagen efter där så blev de att jag körde över den med barnvagnen och fredagen slutade med att innan jag skulle ut på krogen så slog jag upp tån rakt i toasitsen... jag vet klantigt, men skulle ju sätta på strumpan efter att ha satt på plåster...
nåja... blev en vandring ner till stan lite senare på kvällen för att handla... sedan ner förbi hamnen och hem..

söndag som nu är idag blev en lugn dag... varit ute med Elicia och gungat och även varit förbi jonas och johanna på kaffe :)
har varit skönt att ta det lugnt idag iaf..
snart dags för snuttan att sova... och då ska jag lägga mig och läsa... för imorn blir det förskola och jag ska förbi af och sedan till Sarah...

jahaja, försökte lägga upp bilder men det har blivit något fel... så bilderna till detta inlägg blir i ett eget inlägg vid ett senare tillfälle :) jag lovar...

hörs väl imorn, men försöker lite senare att lägga upp bilder här :) hejs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback