RSS 2.0

FREDAG den 13de

ja, idag är det ju den dagen som brukar vara otursdagen för vissa...
men inte för mig kan jag säga... har inte hänt något illa idag...
först och främst var vi uppe tidigt och jag och elicia åt frukost... kollade på tv...

när klockan började närma sig 11 så knallade vi ner till stan och jag gick förbi den blivande arbetsplatsen :) och tänka sig... han var där :P så har tagit upp det jag skulle säga... och nu ska han höra av sig till af för information... :) härligt...
sedan var vi förbi in till Pia på blomsterboden och sedan ringde Jonas och frågade vad jag gjorde... sa att jag var på stan så han och Johanna och lilla Wilma kom också ner... Sedan träffade jag även Jim och Hannes.. när Jonas och Johanna kommit ner så knallade vi iväg till ugglans och jonas bjöd både mig och Elicia på en korv med bröd :P hihi, snällt...

sedan knallade vi hemåt efter att vi snackat med Minna en stund...
De följde med mig hem då jag lovat att de kunde ta både regnskydd och myggnät till barnvagnen... så slipper de lägga ner pengar på nya... :)
jahaja, väl hemma så gick elicia och la sig en stund och hon sov i ca 1½ timme... jag satte mig då och läste..

när Elicia varit vaken en stund så ringde Marcus och frågade om han kunde komma över och det är ju självklart att han kan det... så när han anlänt så gick vi till statoil för att köpa cola... :)
nu är vi hemma och Elicia och Marcus kollar på High school musical :P
ja, den filmen har kommit tillbaka till favoriten igen för Elicia :P nåja, det gör inte så mycket... var ju drygt en månad sedan hon såg den nu :P

påtal om något annat... Elicia hittade mina sminksaker idag... så hon hade sminkat sig med kajalpennan :P under ena ögat.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback