RSS 2.0

Godnatt

Idag var vi uppe tidigt... kom iväg till förskolan i rätt tid och jag hann ner till stan och faktiskt ta en frukost.. :)

sedan blev de till Sarah.. dagen gick som den skulle och jag fick skjuts upp till förskolan av Chrille... Han e verkligen en härlig kille, rolig och tillräckligt dryg ;)  (nej, han betalade inte för att jag skulle skriva de här) :P

när jag hämtat elicia så gick vi ner till stan, blev glass och vänta in Minna.. Elicia hade tjatat sen vi lämnade dagis att hon ville träffa Jasse och Jeppe... så ja ringde helt enkelt Minna och frågade vad hon gjorde...
så gick vi upp till dom när de kom hem och sedan blev det lekparken en timme också...
upp till dom och äta korv m bröd.. :) enkelt och lätt... sedan blev det bada i badkaret där..
just ja, Elicia ramlade idag och skrapade upp knäna... och hon blev ju sådär jätteledsen i hmm 2 minuter sedan ville hon gunga? aja, tur att de går över så fort..
under tiden som hon satt i gungan så sa hon "mamma, titta" och pekade på det ena knät... och ja svarade, "ja, lilla gumman, du kommer göra illa dig mååååånga gånger till" så sa hon tillbaka "aj"
härlig konversation :P

nåja, efter att vi varit hos minna så knallade vi hem... Elicia var så trött på vägen hem så trodde hon skulle somna, men somnade istället direkt när hon landat i sängen efter att ha borstat tänder och fått på sig nattlinnet :)

nu blir det faktiskt sängen för mig... Natti natti


Svar till min faster Annelie: Självklart kommer jag blogga om vad jag gör om dagarna när allt är klart med jobbet...
ska träffa honom imorn och så ska vi skriva på de papper som arbetsförmedlingen behöver eftersom jag börjar jobbet som nystartsjobb... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback