RSS 2.0

Inget vatten.. underlig dag

vaknade kl 4 i morse av tandvärk.. :( var bara upp och borsta gaddarna, men inte gick de över för det...
så blev att ta 2 ibumetin och lägga sig igen...
vaknade av kl halv 7 men stängde av den... sedan kl 8, stängde självklart av den med... så vaknade 10 i 9 och fick panik... Elicia börjar ju 9... nåja, upp och klä på sig och elicia och sedan ge henne en morot som hon ville ha och sedan traska iväg... ringde till förskolan och sa att vi skulle vara lite försenade... när vi anlände så var alla barn påväg ut... de skulle iväg till polisstationen.. :)

sedan knallade jag ner till stan...
kom till Sarah just som hon hade öppnat typ.. innan de snackade jag med en man som satt utanför präntaren och han berättade om att polisen hade avspärrat nere vid västerviken... okay? reflekterade inte mer över det...

när det var dags att hämta Elicia så ringde jag Minna och frågade vad hon skulle göra efter att hon slutat praktiken och hämtat barna... eftersom jag inte hade något vatten då det är vattenläcka utanför på vägen i backen så stängde de av vattnet för att reparera läckan... så halva vägen och trottoaren är uppgrävd...
När jag hämtade Elicia så hade de även varit och kollat på ambulanserna... :) barna hade tillochmed fått sitta i en :P

hon ringde mig när hon slutat och sa att hon satt på tokmunken och drack kaffe så gick dit... då kom det in en kvinna och berättade att det var en man som hittats skadad i västerviken... aha, där fick jag reda på varför avspärrningen var där... sedan så knallade vi upp till förskolan och hämtade hennes barn...
hem till henne och dricka kaffe.. och snacka en massa och sedan så blev det att jag gick in på ekuriren på mobilen och läste om just mannen som hittats skadad..

sedan så var det dags att gå hemåt, tog sällskap med Jonas och Johanna och lilltösen Wilma påväg hem..
nu har vi varit hemma i ungefär en timme kanske och hunnit äta... Elicia har badat och kollar nu in slutet på filmen och sedan så är det dags för sängen...
jag ska sätta mig och kolla på en film tror jag...

nåja, imorn ska jag hämta ut min väska... men har en klurig sak... mitt pass gick ut igår...
nåja, ska ju skaffa ett nytt :) så får säga det till dom...

nåja, ha en bra kväll allesammans...
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback