RSS 2.0

lördag = städdag :P

Blev en frukost och sedan så började Elicia kolla på film och jag fick helt enkelt den städkoma som jag egentligen skulle ha fått för flera dagar sedan...
har städat Elicias rum, mitt sovrum, hallen än så länge... inte en kartong jävel e kvar i mitt sovrum :P så nu e det väldigt tomt :( måste nog köpa en ny bokhylla ändå... eftersom mina böcker inte får plats :O

har tvättat fönster... men har mycket kvar att göra...
har även packat Elicias väska för hon ska följa med Sarah hem idag :) så jag kan städa klart utan att behöva ha henne runt mig och sedan ska jag faktiskt ut på krogen ikväll och se Andreas Möller, har för mig att han är bra och det var länge sedan jag såg just honom... för när jag tog upp att jag ville se honom i veckan så sa Sarah att hon kunde ta henne :)
skönt för lilla mig att bli lite barnfri ändå.. man behöver ju vara det för att vara en bra mamma har jag hört :P

även fast det bara handlar om tills imorn förmiddag så spelar det ingen roll :)
blir ändå alkoholfritt ikväll... för jag ska ju bli firad imorn och då vill jag inte vara trött :P

undrar om man ska försöka fortsätta städa lite till innan Elicia åker :) hon sitter ju ändå klistrad framför high school musical 1 :P

seee yaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback