RSS 2.0

Min födelsedag och regn, regn, regn

vaknade 08.40 igår och kollade min mobil. ett mess från Matte med ett grattis :)
sedan in på facebook och kolla :) var några som grattat mig :)
sedan så blev det frukost och jag fick även Elicia att säga grattis mamma :) hihi för söt :)

ner på stan efter att jag visste att Sarah öppnat butiken och köpte med mig glasstårta och en dricka och gick dit och firade lite :)

när vi varit på stan en stund så knallade vi hem jag och Elicia... kollade posten som hade kommit och det var ett brev från Danmark :) min farbror... öppnade och hade fått 200kr av honom i födelsedagspresent :)  och Elicia var trött och hon gick och la sig... då ringde Minna och frågade vad jag gjorde... så när hon skickade mess om att hon slutat så blev de ner till stan och munken och ta en kaffe tillsammans med henne... satt där och snackade ett tag... och sedan så blev det att jag följde med henne upp och hämta hennes barn och sedan hem till henne... det var ju en jävla tur för sedan så kom regnmassorna :P usch säger jag bara och tacka fan för att jag inte var på väg hem... då hade det varit värre än i onsdags :P

gick förbi lidl på vägen hem och köpte hem lite för helgen.. :)
under kvällen så blev det bara lugnt, började läsa boken egogirl med carolina gynning...
kollade lite på tv och tog det bara lugnt :)

Kommentarer
Postat av: Faster Annelie

Grattis i efterskott just nu sitter jag på Ormsö Estland och har äntlihen kommit ut på nätet, det är inte alltid det funkar.

2011-06-03 @ 19:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback