RSS 2.0

sååå Måååndag

idag vaknade jag 5 i halv 9... ajaj, var riktigt trött. men det kan ju bero på att jag inte somnade förrän vid halv 3 ungefär om inte kl var ännu mer...
nåja...
upp och göra klar Elicia, sedan iväg till förskolan... ner till stan, träffa Minna en stund för att bestämma att jag och Elicia skulle komma hem till dom efter att dom kommit hem...
sedan blev det till af... som kunde hjälpa mig... med vad kommer senare :P
ja, jag är hemlighetsfull tills vidare...

gick sedan till Sarah, vid 12 tiden knallade jag iväg till George för att snacka med Ninos :)
träffade Jim och Hannes, så snackade lite med dom om allt möjligt...
tillbaka till Sarah, knallade sedan iväg för att hämta Elicia vid halv 2... när jag kommit halvvägs ner på stan så såg jag att Minna hade ringt.. så ringde upp henne, så stod jag och väntade tills hon kom... hon hade slutat tidigare... :) nice nice..
upp till Minna på kaffe och lite skit snack :)
blev t.o.m så att vi åt där...
vid 19 tiden knallade jag och Elicia hem... Nu ligger snuttan i sängen och jag sitter vid datan, ska kolla lite, sedan blir de tv...

inga bilder tagna idag...
imorn, kommer jag sätta mig och tipsa om 3 böcker jag läst den sista tiden... :)
håller på med en nu, men det kommer ta max till helgen att läsa ut den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback