RSS 2.0

underbar lördag kväll

får väl uppdatera lite om hur lördagskvällen blev.

blev att Nicke och Mia tog följe med mig ner till stan vid 19.15 ungefär... jag skulle äta, men så blev de inte, satte oss på munken och Nicke köpte en isbjörn till mig... hmm, aja, den var ju god,
sen dök Minna upp eller snarare jag gick och mötte henne... sedan fick jag en cider av Nicke också, men den fick Monica när hon kom :)
vi satt därute i några timmar och sedan knallade vi ner till undervåningen där Andreas Möller skulle spela.. Nicke och Mia gick hem vid halv 11-12 någonting och jag, Minna, Monica stod och dansade en del.. aja, vi hade det jävligt trevligt... Blev 2 drinkar och 2 cider till under kvällen,
När krogen stängde så gick jag fram till Andreas och snackade lite med honom... han är ju riktigt trevlig... :)
Efter de blev det in på Maria´s kebeb? som ligger brevid munken :)
följde sedan Monica en bit hem och sedan knallade jag hem...
När jag kommit hem så insåg jag att det var bara att bädda sänghelvetet... GRR, hade ju inte gjort det innan jag gick... så somnade framåt 4 på morgonen... :)


Bilden blev ju inte den bästa då jag inte hade mycket batteri kvar på mobilen och den ville inte använda blixt...
men det är iaf Andreas Möller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback