RSS 2.0

uppdatering? kanske..

vad har då jag gjort sedan i onsdags...
hmm,
på onsdags morgon så vaknade både jag och Elicia i skaplig tid för att hinna göra oss klara innan vi gick utan att behöva stressa... Elicia åt inte sin frukost i vanlig ordning.
knallade iväg, lämnade henne och jag gick ner till Ica för att hämta ut mitt paket från Ellos...
gick sedan till Sarah och där öppnade jag paketet som innehöll 2 muggar med Bilar till Elicia, 1 väska till mig och en till Sarah, 1 par skor till Sarah och en topp till mig...
testade toppen och den satt perfekt :) trodde själv att den skulle vara förliten :P men det var den inte.. nice..
  
knallade hem efter att ha hämtat Elicia och det blev en lugn kväll :)

Torsdag:
var en helt vanlig dag, var hos Sarah, tog även intiativet att snitta lite blommor :P hihi
men det var ju inte speciellt svårt ;) man kan väl det för att man e tjej och brukar snitta de blommor man får ;P
nåja, Monica kom sedan förbi för hon hade varit på familjecentrum och hon följde med när Elicia skulle hämtas...
Blev en runda nere vid hamnen efter och lite lek i den lilla "lekparken" tror dock det är som ett träningsställe..
  
när vi var där så ringde Jonas och frågade vad vi gjorde.. sa att vi var nere vid minigolfbanan och vi väntade där tills de kom :)
sedan blev det förbi lidl innan vi gick hem... Monica följde med och vi käkade Pizza till middag :) minipizza :P jättesöta var dom...
Monica hämtades senare av Kenneth och Elicia gick och la sig...

Fredag:
 knallade ner till stan och gjorde lite ärenden... träffade typ hälften av alla människor denna dag :P haha... många blev det iaf... men det e klart... fredag och alla ska väl andra... barnbidraget hade ju kommit och tror även andra får pengar då med...
träffade Minna och tog en kaffe på munken... hon skulle sedan iväg.. Johanna och Wilma kom dit och efter en stund även Jonas.. tog en sväng med dom och knallade sedan till Sarah eftersom vi kommit överns om att vi skulle äta glass tillsammans :) hihi...
träffade sedan Robban vid 16-17 tiden och efter det så knallade jag och Elicia hem åt middag och myste till en film innan det var dags att sova :)

Lördag:
Jorden skulle gå under?? jaja, då får den väl göra det... men gjorde den det? nej, hur många gånger ska den där människan tro något som inte händer...
nåja, blev en härlig dag med soooool och jag ringde Monica och frågade vad hon gjorde... så träffades vi nere på stan och gjorde sedan sällskap ner till en loppis som var nere i hamnen typ. hittade ett nytt piano till Elicia för 10kr och en ny pyjamas för 50kr med bilar på :P
ja, hon är helt galen i just bilar så jag är inte den som är den... tjej som kille... hon bestämmer själv vad hon är intresserad av..
efter det blev det iaf glass på slagsta :) deras glass e ju god ju. men det är även nancy på torgets glass...
nåja, tog en lång runda runt hamnen, förbi tosteröbron och till ångbåtsbryggan... påvägen träffade vi på en and och 2 bebisar...
  
vi gick förbi ulfhällskiosken och hem till Monica. Kenneth var hemma..
Sedan så blev eftermiddagen där helt super... Tacos till mat eftersom jorden skulle gå under ;) haha
 
min cooola unge ;)
knallade hem vid 21 tiden och Elicia somnade som en sten i vagnen. kunde tillochmed klä av henne och sätta på henne pyjamas utan att hon vaknade ;) hehe, vadå sova som en gris??

Idag söndag:
Har känt mig jättekonstig hela dagen... har inte orkat göra ett skit.. lagade mat och så men annars så har jag känt mig helt matt... huvudvärk till en förbannelse..
Johanna ringde och frågade vad jag gjorde... sa att jag halvlåg i soffan och kollade på film med elicia och hade en jävla huvudvärk.. utan värktabletter :( men de hade dom hemma så klädde mig och Elicia och knallade dit..
drog i mig den där brustabletten och mådde efter en stund mycket bättre... Robin var även där men Elicia var av den blyga sorten så vågade inte gå fram till honom, men det var ju jättelängesedan de träffades så..
nåja, Elicia fick hålla i lilla Wilma idag och det lös i ögonen på Elicia... hon fick tillochmed hålla i nappflaskan och ge Wilma "mat" :P


första bilden är med blixt, andra inte... men man ser på andra bilden hur det lyser nöjdhet hos Elicia...

Nej, nu säger jag godnatt... för nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och sova...
Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback