RSS 2.0

veckan :)

måndag:
dagen var fin... Elicia var på förskolan och jag hos Sarah..
på kvällen hade jag tvättstugan och Elicia är riktigt duktig då hon följer med ner och faktiskt tycker det är roligt att hjälpa till :)

Tisdag:
så var jag hos Sarah en stund och sedan så kom Minna förbi så följde med henne hem på kaffe och sedan hämtade vi barna samtidigt :) hem till henne och Elicia roade sig med Jasse en stund.. lite senare knallade vi hem och åt middag och sedan blev det badkaret för henne en stund innan sängdags.

så här går det till när man går tiger ;)

Onsdag:
Natten var den störigaste hittills... en man försökte eller ja, han bor här... han ville iaf in i porten och stod och skrek och sparkade och slog i porten.. kl var då runt 2 och 03.20 kom polisen och hämtade honom
Blev förskolan och sedan ner till Sarah... var där och någon timme innan jag skulle gå så kilade hon iväg i ca 5 minuter...
hon hade varit och köpt födelsedagspresent till mig från henne och hennes mamma :) gulliga dom ju

denna kanna och de två muggarna fick jag :)

när jag hämtade Elicia så 5 minuter hemifrån så började det regna... GRRRR
när jag ställde mig och låste upp porten eftersom den är låst dygnet runt nu pågrund av inbrott i de andra husen så slutade det... fan himlen öppnade sig... jag blev dyngsur...
städade det värsta i lägenheten under eftermiddagen och kvällen...

Idag (torsdag)
lämnade Elicia på förskolan i vanlig ordning och sedan så gick jag ner till Maria på Georges..
satt där en stund och sedan så gick jag till Sarah. strax efter att jag kommit så kom blomleveransen och jag fick lite att göra... hihi, under tiden som Sarah fixade med krukväxterna så började jag snitta blommor... det e ju asroligt när man inte gör det så ofta :P
sedan så tog jag hand om dhl paketen och sedan var det typ dags för mig att hämta elicia och gå hem till Jonas. Han ville ha sällskap då Johanna och Wilma är hos Johannas mamma..
efter att vi druckit kaffe och Elicia kollat film... så kom Jonas E dit... de hade bestämt att de skulle lana under kvällen..
vid 18 tiden knallade jag och Elicia hem och vi har ätit och snart är det dags för lillan att sova :)
en annan sak..
Det har kommit in en helt underbar sak i mitt liv.. trevlig prick...

föresten imorn fyller jag ju 25 ;) haha, önsketänkade.. jag fyller 27..
men ni som har lust att komma får ringa först...
PORTEN ÄR LÅST!!!

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback