RSS 2.0

godkväll

När jag ändå är inne här så får jag väl skriva lite uppdat om dagen åtminstone!

Idag så lämnade jag Elicia och sedan mötte jag upp Sarah vid tågstationen.. vi gick ner till stan och snackade om allt.. hälsade på Gabriella och Johanna och Tindra kom förbi en stund..
Kl 13 hade jag informationsmöte om utbildningen jag ska gå i höst :-)
Och efter den så följde Sarah med upp tillsammans med Theo och hämta Elicia.. när vi kom ner till stan igen så köpte Sarah en söt sommarhatt till Elicia och ett par leggings.. och även julklapp till Elicia.. träffade på Monica.. Sarah åkte hemåt med 17.33 bussen och jag, Elicia och Monica gick och åt.. Elicia pizza, jag kebab m bröd och Monica en kebabtallrik..

När vi ätit klart så gick Monica till kyrkan och jag och Elicia gick hem.. Elicia kollade en film och nu sover hon så gott :-)

Nu ska jag med sova!! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback