RSS 2.0

hoppar in och skriver lite

sitter nu på biblioteket och har kollat vissa saker.. tyvärr så tänker jag inte blogga om det jag skrivit om tidigare att jag ska skriva om men det kommer så småningom.. när jag har tid och kan använda en riktig dator liksom... för denna dator blir svår att använda så jag kan lägga in bilder liksom.. nåja, ha det så bäst ni kan.. kan berätta lite om gårdagen iaf så slipper jag skriva om det senare iaf :) igår så umgicks jag med Cilla på förmiddagen och efter att Elicia blivit hämtad så gick vi ner till minigolfbanan och Elicia fick spela lite minigolf med Cillas son Benjamin.. och äta lite glass såklart :) när vi varit där till kl 18 så gick vi till Ugglans för att kolla på livat i holken.. Elicia tyckte det var jättekul med musiken där, hon dansade och hon sprang med Cillas ungar :)... så kanske bra och börja umgås mer med henne och barna :) så när vi kom hem sedan så somnade hon på en gång.. kanske inte var så konstigt iofs.. tyvärr blev det inga kort eftersom min mobil dog vid 15 tiden på eftermiddagen och pallade alltså inte trycket fram till 21 då vi var hemma... och samtidigt så spelar ju inte det så stor roll om det blev bilder eller inte för jag kan ju ändå inte lägga upp några här.. Fixade åtminstone en autograf från hmm, ja vad hette han nu då.. Åberg, sjunger väldigt mycket Elvis och hade varit med i Melodifestivalen :P nåja, whatever vad han heter iaf... han var duktig.. nej, nu ska jag hinna med lite till på datorn innan tiden är slut.. tror man bara får använda datorn i 30 min per dag :P så hejsvejs.. :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback