RSS 2.0

Lördags

vaknade tidigt och åt frukost, packade det sista och sedan blev det att gå ut till min faster för att åka buss mot en dag på skansen.. :) vilket Elicia sett fram emot..
det första vi gjorde var att gå till lillskansen och Elicia fick ge sin napp till kattungarna :P dock fanns det inga kattungar där just då.. vilket var lite tråkigt.. sedan gick vi ut till getterna som man kunde klappa.. :)

sedan blev det lunch och då åt vi kycklingsallad som min Karina hade gjort. Det var riktigt gott :)
då Karina har kärlkramp så klarar hon inte att gå så mycket.. så efter lunchen så gick hon till nöjesdelen och vi gick och kollade på sälar, renar, björnar, vargar osv.. sedan gick vi förbi lantgårdsdelen där det fanns kossor och grisar m.m. När vi gått förbi där så kom vi fram till Ponnyridningen.. och Elicia fick ju självklart rida.. hon älskar ju det.. så hon var väldigt nöjd efter den turen som var ganska lång.

sedan ner till nöjesdelen för att äta glass och Elicia åkte karuseller.. bilar och flygplan :P sedan blev det fiskdamm där hon fick upp en liten gosekrokodil, vattenpistol i form av en sjöhäst och en klubba. var lite bråttom så blev en snabbtripp in till souvenirbutiken där jag köpte en liten söt goseelefant, en delfin prydnad till mig och en ring till Elicia..
sedan var det i stort sett bara att gå mot bussen för att åka hem igen.. :)

dagen på skansen var grym.. nästa gång så tar vi akvariet först och ser vad vi hinner med efter det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback