RSS 2.0

90 mackor + full rulle

imorse när jag vakna ville jag absolut inte gå upp!! ville ligga kvar under mitt varma täcke..
men upp och fixa sig och gå mot jobbet..

när jag kom dit så tog jag en kaffe och strax efter kom Inger från Thomasgymnasiets café för att hjälpa mig och Filomena med allt som skulle förberedas. Filomena (Filo som hon kallas) fixade med kaffe och te och jag och Inger började med mackorna. 10 minuter för att fixa alla grönsaker och sedan 40 min för att göra mackorna och plasta in dom!
73 mackor under just den tiden gjordes.. då dom som beställt skulle komma runt 8-8.30.
sedan gjordes 17 mackor till av mig till försäljning i caféet.

innan lunch så var det 24 beställda + 11 till försäljning som vi gjorde.
men gör man allt på rätt sätt så.går det undan! :)

jag slutade 14.15 idag då Filo var iväg med fika till lärarrummet på lärcentrum.
gick hem och lämnade lite saker och gick sedan ner till stan för att träffa mitt saknade troll :-)

det första Elicia sa när hon såg mig var.
mamma, var är Monica!
inget om att hon saknat mig..
in på Lindex med Sarah och sedan in till Mikki.

sen följde vi med Sarah och sötaste Theo till bussen.. när Sarah och Theo gått på och vi börjat gå blev Elicia ledsen för att hon saknade Sarah :P goa unge!!

på vägen hem så hon iaf att hon saknat mig och älskar mig..

väl hemma gjorde vi mat och sedan mys i soffan. hon gick precis och la sig :-)
så snart är de lägg dags för mig med!! för vet ni vad??
jag är trött!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback