RSS 2.0

biotajm!!

I morse när Elicia väckte mig började hon mata mig med godis.. ups, glömt lägga undan påsen.. men när jag gick upp så blev de vanlig frukost.. yoghurt och macka för henne och mjölk och macka för mig.

över till Jonas, Johanna och barna några timmar.. :)
dom hade köpt en pumpa så Jonas började gröpa ur den och fixade en cool pumpalykta.

fixade till denna bild!
Johanna borstade även ut Elicias hår från några tovor.


vid halv 2 mötte vi upp Monica utanför min port och gick in och packade en liten väska för biodags..
första gången Elicia ggick på bio! vi såg nya Tingeling filmen och hon gillade den, men tror hon var väldigt trött för hon ville gå hem, men sen blev de spännande så då sluta hon tjata :P




på andra bilden hade reklamen börjat rulla innan filmen :P
tingeling filmen var kanon.. jag gillar faktiskt dom filmerna.. så den kommer jag köpa när den kommer ut. har ju första och andra så då ska Elicia självklart ha tredje med. för hon tjatar om att titta på dessa..

när vi kom hem sedan så blev de film för Elicia och jag städade hela badrummet så nu är det rent som sjutton där :P

nu ska jag packa de sista så det är klart för imorn blir det kryssning till Helsingfors. uppdatering kommer troligen en liten en imorn och sedan blir nästa på tisdag :)

ni som har höstlov ha en trevlig början på de!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback