RSS 2.0

hösten är här

i morse så vaknade jag kl 6, varför har jag ingen aning om. men låg kvar i sängen till 7.30. kl 7 kom iaf Elicia in till mig och kröp ner brevid mig..

när vi gick upp så blev de frukost och kolla lite tv och sedan tog vi sällskap med Johanna och Wilma en bit. :)
lämnade Elicia och gick ner på stan. var in till Gabbi en stund och snackade lite och tog även med hundarna Benny och Oskar på en promenad.
vid 13 tiden började jag gå upp mot förskolan för att hämta Elicia. men det blev lite kort tagna på vägen :)





när jag hämtat Elicia så hade hon varit blöjfri från det att vi gick hemifrån till jag hämta henne.. hon gick på toa innan vi gick från förskolan..
dock ville hon inte alls lyssna på det jag sa.. sprang i för väg.. såg henne inte, gömde sig och precis vid vägarna också... hmm.. denna mamma var absolut inte glad.. så idag så blev de igen film alls!

när vi kom hem så gick Elicia på toaletten och hon hade även klarat sig utan blöja den tiden.. :-)

Johanna ringde och frågade om vi ville komma över och äta middag med dom och så kunde barna leka..

så det blev hamburgare. :-) gott som sjutton ju och kaffe efteråt..

vi gick hem vid 19 tiden och Elicia har idag klarat en hel dag utan blöja! blöja åkte dock på när det var dags för sängen..
men nu går det här med toaletten riktigt bra!! sååå stolt!!!


idag har jag även skapat en ny köp och sälj grupp på fb för jag har liksom tröttnat på alla dessa sidor för det enda som verkar hamna på dessa sidor är kläder.. så skapade en sida för allt förutom kläder!!!
tänkte dela med mig av en bild som ska vara till ett av albumena som ska fixas imorn ;)


vad tycks??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback