RSS 2.0

jobb

kl 8 i morse skrev jag på anställningsavtal och började jobba på caféet på campus. alltså inte det som ligger på Thomasgymnasiet..
läste lite papper som är bra info och lärde mig kassan nästan direkt.. så kassan kan jag. nu är det bara priserna som ska in i huvudet ;-)

plastade in mackor som var nygjorda. och torkade bord och fixa :-)
jag trivs helt klart..

tiderna som jag kommer jobba måndag- torsdag är 7.30 till 14.
och fredagar kommer jag gå hos en jobbcaoch mellan 9-15 tror jag de va :-)

--------------------------------------------------

Elicia fick vara hemma idag då hon fortfarande har ögoninflammation.. så Monica ställde upp och ta henne. och nu på em så kom Sarah och hämtade Elicia så jag kan jobba tis och Ons med :-) NAJS!!

På torsdag blir det dagis för då är det ju fotodags där :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback