RSS 2.0

lång hemsk natt ;)

denna natten var hemsk, speciellt när man jobbar och ska upp tidigt.. kl 1 i natt kom Elicia in och la sig hos mig.. bökade som sjutton och tillslut somnade hon.. så bar in henne till sin säng..
2 sekunder senare kommer hon in och säger att hon är törstig.. varför sa du inte de på en gång tänkte jag och fixade.. hon somnade om och jag gick och la mig..
imorse kom hon in igen och denna gång lät jag henne ligga hos mig..
vad som kändes som 5 minuter ringde alarmet.. men snoozade 2 gånger och gick upp kvart i 6.. gjorde mig klar..
Elicia ville absolut INTE vakna eller gå upp.. så fick byta kläder på henne i sängen.. men sen så gick hon upp iaf.. klädde på ytterkläder och gick till bussen :)


på jobbet har det varit relativt lugnt idag med. men var väldigt trött så det var nog väldigt skönt ändå..

efter jobbet gick jag hem och såg att lönespecen kommit ;) hihi
gick förbi tågstationen för att köpa stadskortet.. 520:- och du får åka hur mycket du vill under 30 dagar :) lika bra att ha :) fy fan vad skönt när väl vintern och blä snön kommer :P


kommer upp till förskolan och typ kvart över kom Elicia från mellis så blev att springa till bussen för att åka hemåt..
gick över till Jonas och Johanna några timmar med..
käkade och drack kaffe.. :)

Elicia hoppade ner i badkaret när vi kom hem och sedan ner i sängen utan protester :P men hon var nog väldigt trött.. hoppas hon sover hela natten nu..

nu ska jag lägga mig och läsa en stund. sedan soooova!!!
godnatt


bilderna har inget med inlägget att göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback