RSS 2.0

lugn dag :-D

vaknade 6 av alarmet och gick upp för att klä på mig.. ta fram fina kläder som Elicia skulle ha på sig idag då det var dags för foto på förskolan!

tog bussen och åkte till förskolan, fick även reflex av busschauffören för han tyckte inte vi syntes ordentligt :P haha...

sedan tog jag bussen till jobbet.. så kommer det se ut i fortsättningen.. iaf på morgonen :-)

idag blev en lugn och seg dag på jobbet.. var inte så mycket kunder. men lika bra va väl de för diskmaskinen la av i morse och inte ens vaktmästaren Palle kunde laga den.. så hoppas reparatören kommer tidigt imorn...

vid 13 så gick jag och la mig i en massagestol då jag hade en sådan vidrig värk i slutet av ryggen pga mensvärk.. och det var jävligt skönt!! sån vill jag ha hemma.. men inte för benen!! obehagligt!!

gick hem vid 14 och letade efter min plånbok, men gav upp efter en stund och gick och hämta Elicia på förskolan.
tog bussen hem och letade igen.. efter en stund så blev jag så frustrerad så jag började gråta och då frågade Elicia varför jag var ledsen och sedan gick hon in i sitt rum och lekte när hon fått förklaringen.. när jag blev aeg sparkade jag till på nattduksbordet och skiten rasa ihop och bakom den låg den ju såklart ;-) Hahaha

över till Jonas och Johanna och dricka kaffe och pusta ut för att jag hittat den.. jag menar har inte haft den på ca 1 vecka..

gick hem kl 18 och slängde in en tvätt.. ska gå ner och hämta det nu..

hittade en riktigt rolig bild från fb.. lånar den och slänger ut den här!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback