RSS 2.0

marknadsdag

natten var lugn faktiskt.. Elicia kom in och la sig brevid mig en stund och sa att hon hade ont i ögonen. så gick upp blötte bomull och torkade rent ögonen. sen ville hon sova i sin säng igen..
när jag följt med henne in till sitt rum så sa hon att hon frös så jag hämtade ett varmare täcke och så somade hon om.

på morgonen var hon uppe och kollade på svtb när jag vaknade.. vaknade dock av att hon ropar på mig och säger att de kommer blod.. jag upp ur sängen snabbt som ögat men hon hade bara skojat. jävla unge :P

runt 10 så gick vi ner till marknaden. gick förbi coop och löste in 2 lotter på 160:- i vinst.. ;-)
sedan ner till ugglans för att möta upp en kille som köpt en byggsats av mig.. sedan gick vi och kolla lite..
träffade sebbe sedan gick vi förbi ett stånd som.sålde armband och Elicia köpte ett sånt för 10:-
tivolit sedan å åkte bilar





sen mötte vi på Monica och Lina. :)
även Mange och Cicci träffade vi.

sedan så åkte vi larven tillsammans.. kul att åka något med henne :)

blev baconchips och godis och sedan en ballong.. var in på lidl innan vi gick hem och köpte Cola och minipizza :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback