RSS 2.0

Oct. 10, 2012

imorse när jag vaknade av alarmet så vände jag mig och kollade på andra sidan där Elicia brukar ligga varje morgon.. men inte idag.. skönt..

när det gått en stund och jag hade gjort en massa saker så hör jag att Elicia kommer ut från sitt rum.. då sitter jag och läser tidningen.som alltid kommer en gång i veckan..

så blir det att äta frukost och sedan klä på oss för att gå till förskolan.. gick 07.50 så vi skulle hinna och jag sedan skulle hinna till tandläkaren..
ville inte ha bedövning men det blev så efter att tandläkaren börjat med att borra.. det ilade like hell!!!
när de var klart så gick jag hem..
kollade lite tv och började sedan att till laga lasagnen som vi skulle äta till middag...




klar och jag gick ner på stan.. träffade Christian, Kåge. och några till.. handlade lite och hämta ut mitt paket med skor..

nu har vi precis ätit och snart är det dags att tvätta med :)

vad ska/har ni ätit till middag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback