RSS 2.0

parken zoo = Usch, fy!!!

efter kvällens kalla fakta repotage i tv4 så kommer jag ALDRIG sätta min fot på parken zoo igen!!

har inte varit där i år.. skönt de!
men var ju där 2 rundor förra året.. men det var endast för att Danny saucedo och Eric Saade var där vid olika tillfällen och jag ville göra Elicia överlycklig.
att gå igenom parken zoo dessa 2 gånger gick på 1 1/2h sen hade man ju sett allt!!

nej, så som dom behandlat djuren är inte ok!! inte överhuvudtaget!
tyvärr så finns ju även Ölands djurpark som inte heller gör på rätt sätt!!

har du missat detta så kolla på tv4 play och kalla fakta så får du själv se!!

jag gillade pumorna som avlivades pga att de tog in jaguarer! jag gillade även antiloperna som avlivades för att de inte fanns någon annan djurpark som ville/kunde ta dom och därför dödades och gavs som mat till rovdjuren!
afrikanska hundarna var ju otroligt vackra. sen att lägga dom bland höns som var mat till rovdjuren var då fan att sjunka djupt!!

stäng parken zoo, gör om det till något annat!! för själva parken är ju fin med alla blommor, scenen, tivolit, fantomen och lekparkerna!!
låt djuren flytta till en bättre djurpark och gör om själva marken till friluftslivsgrej eller något!

med detta inlägg säger jag Godnatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback