RSS 2.0

så trött

trodde att rutinerna skulle komma igång nu när jag jobbar och Elicia är på förskolan.. men hon har kommit in en ny fas igen om att vara vaken en stund på natten och leka och verkligen inte alls vill gå upp när det är dags för det..

så ja är grymt trött!! Usch!!!
men imorn kan vi sova lite längre och då lämnar jag Elicia 8. och så kommer det se ut under 6 månader :P på lördag blir det bio för att se nya tingeling filmen och första gången jag tar med Elicia på bio så får vi se hur det går.. :)
och på söndag är det dags för kryssning till Helsingfors. så vi är åter i Strängnäs på tisdag.. ska bli skönt att komma bort :)

ha en bra fortsatt dag


2 bilder från mitt jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback