RSS 2.0

tandläkare

när jag vaknade i morse kl 7 när alarmet startade så låg jag väldigt oskönt insåg jag och anledningen till det var att Elicia hade tagit en del av min säng.. vet inte när hon kom och la sig..

åt frukost och knallade iväg 07.50.. tidigare än vanligt för att jag skulle vara hos tandläkaren 08.35.
lämnade Elicia och gick dit.. satte mig och väntade och kom in 08.45.
tandläkaren jag har är invandrare men jag är mer än nöjd att jag har honom. han är försiktig och idag så skulle ett hål lagas och han frågade om jag skulle ha bedövning. nej svarade jag..
han sa okej, men säg till om det behövs..
okej, nu i efterhand så kanske de hade varit en bra idé men jag pinade mig igenom det.. ;) bara irriterande att vara bedövad i halva munnen och halva tungan.. :P

när det var klart så gick jag mot stan för jag skulle på möte, men en från receptionen ringde och sa att hon var sjuk så jag gick hem istället.. fortsatte läsa boken jag börjat med.. grymt bra!!

hämtade Elicia och även idag tog vi bussen hem..
idag skulle jag haft tvättstugan men tydligen så hade något blivit fel så min bokning hade inte registrerats.. så får tvätta imorn...

blev lasagne till middag idag..
ner på stan med Monica också, köpte blöjor. Monica skulle till kyrkan så vi knallade hem..
när vi nästan var hemma så frågade en som bor i ett hus om vi ville ha äpplen.. javisst.. så vi plockade ihop en pappkasse med äpplen. jättetrevlig kvinna var det :) och nu har vi äpplen ett tag fram över..

nu på kvällen så kollade vi på tv och Elicia gick själv och la sig när hon var trött runt 8.. händer ju inte ofta.. men hon var väl trött.. jag måste ju alltid säga åt henne att gå och sova...

nej, nu ska jag lägga mig och läsa en stund innan jag ska sova..


Hoppis är då mysig.. la sig på en soffkudde bakom nacken på mig när jag satt och kolla tv.. hade jag rest mig upp hade han ramlat ner i soffan :P

en annan sak också.. träffade Matte U idag också.. var ju ett tag sen kan ja säga.. :) kul å se att du mår bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback