RSS 2.0

trött som F*N!!!

Natten till idag var ingen höjdare..
gick och la mig 22 igår låg vaken säkert 1 timme. vaknade av Elicia kl 1 som somnade om vid 1.30 jag somnade en stund senare. hon kom igen vid kl 3. somnade sedan om vid 3.40. så somnade jag åter igen om. kl halv 8 i morse så vaknade jag med ett ryck. hoppade in i duschen. strax efter så kom Elicia upp.

såg att när jag duschat klart att Johanna ringt. så ringde upp henne när Elicia tog sig ett snabbt bad i rinnande vatten.
så klädde vi oss och gick ut.. väntade in Johanna och Wilma och gick.

efter att jag lämnat Elicia så gick jag och lämnade några böcker till en tjej som skulle köpa dom och sedan in på matpiraten och ner till stan till biblioteket.. dock gick inte de jag skulle göra.. så gick hem och kollade klart på filmen jag börjat titta på igår.

gick när tiden var inne för att hämta hem trollet.. väntade in bussen och åkte buss hem ;) skönt eftersom jag var så seg.. Elicia gillade också bussfärden! Men vart fan är bältena i stadsbussarna???
hoppade av bussen och knallade upp för den hemska backen!

väl hemma blev de att börja med att fixa degen för att låta den jäsa.
lagade dagens mat och åt och efter de var det dags att baka bullarna..

när bullarna var klara tog vi med oss några och gick över till Jonas och Johanna. blev kaffe för oss och saft till barna med bullar till..

senare hem och bada Elicia och fixa sig för natten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback