RSS 2.0

Modeforumet växer!

Hej!
 
Tänkte jag skulle gästblogga lite. Jag heter Mikael och driver ett modeforum som heter forum.modekampanj.com. Vårt community blir bara större och större för varje dag som går och tanken med forumet är att hjälpa alla bloggare att synas mer samt att hitta nya vänner.
 
Jag skulle vilja be er om en tjänst, finns det inga glada mammor där ute som vill skriva och diskutera om barnmode och barnkläder. Detta skulle verkligen behövas ;D
 
Lite av vad ni kan hitta i modeforumet är:
 

1. Event: Tanken med detta är att vi alla ska kunna ha möjlighet att knyta en bättre relation än bara webb kompisar. Vi har en stående träff varje månad där vi äter mat tillsammans eller hittar på något annat skoj. Dessa event plus många fler hittar ni under event subforumet.

 

2. Plagg: Vårt första månadens plagg är även inlagd i subforumet styling och där kommer vi fortsätta för varje månad att hitta på ett nytt plagg som passar bäst.

 

3. REA: Jag har brutit ut Rabatter och REA produkter till ett eget subforum. Hoppas ni kan ta nytta av detta för vi har fått leta mycket efter bra rabatter och reor.

 

För mer gott, besök gärna forumet (Länk har ni i bannern högst upp på denna sida ;D)

 

XOXO / ModeMikael


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback