RSS 2.0

Helgen ♥

Lördag: Elicia vaknade tidigt som satan, vid 5 var den och började fråga när vi skulle åka tåget och när vi skulle träffa Sarah. Men förklarade att hon kunde gå och lägga sig igen och att det var långt kvar innan vi skulle åka :) så hon somnade en liten stund i min säng men det var en kort stund kan jag lova.. 
vi gick upp kl 7 helt enkelt och fixade frukost och duschade och fixade.. 
till Sthlm stad skulle vi och då ska man ju vara klädd såhär ;)
 
åkte ner till stan lite tidigare för att vara säker på att vi skulle hinna med tåget.. och ja, vi hann ju såklart.. 
på tåget hade Elicia sällskap av en kompis från dagis som också skulle mot Sthlm 
 
när vi kom till Sthlm så träffade vi Sarah, Theo och Sarahs kompis.. i samma veva så kom Tobbe och Jocke. 
Elicia följde med Sarah och jag gick med Tobbe och Jocke.. Vi åkte först till Solna för Jocke skulle handla fotbollsskor. Sen hem till Jocke där vi skulle vara under natten.. Gick till Willys och handla hem saker för att göra pannkaka. Började glo på en film och såklart mysa med Tobbe och sedan var det typ dags att röra på sig för vi skulle bowla med Jockes föräldrar och syster. Och det var riktigt kul.. Dock förlorade jag men vad gör det! 
Efter det så blev det donken och iväg till en fotbollsplan för dom skulle ju kicka lite boll :) jag kollade såklart på men efter ett tag så var det bara att börja röra på sig för jag höll på att bli uppäten av 1000000 mygg.. usch!!
 
När vi kom hem till Jocke igen så gick vi för att köpa cola på andra sidan Sundbyberg för det var det enda som var öppet den tiden på natten :P hahaha, men det var en skön kväll helt klart. när vi kom hem efter det så blev det pannkaksgräddning och sedan fotboll och då kan jag meddela att kl var runt 3 på natten när vi gick ut för att spela fotboll igen.. OMG, jag var ju sjukt trött.. men va fan, man lever bara en gång ;) 
vid 4 tiden så var vi inne igen och jag la mig i sängen bara och då började det regna som fan och åska och blixtra ganska bra gjorde de med :P 
 
men somnade med Tobbes arm runt mig ♥ värme och närhet ♥
 
kl 8 på söndagmorgon så blev vi väckta av Jocke som hade varit vaken och inte lagt sig alls.. 
och sedan iväg för att dom skulle på fotbollsmatch.. 
och där satt jag hela förmiddagen och kollade på fotboll :) hihi.. var flera matcher och det var kul att se men att det sedan började regna, blixtra och åska igen var väl ingen hitt.. matcherna blev inställda som var kvar och matchen avbröts.. stod inne i caféet ett tag men sedan så blev det att traska hem till Jockes föräldrar för hans skulle hämta sin födelsedagspresent :)
 
hem till Jocke igen och bara softa.. somnade fan en stund också.. och lämnade härliga sthlm runt 19 på kvällen.. :( hade så gärna stannat kvar. 
 
Första bilden som älskling skickade till mig ♥
Sammarfattar det enkelt! 
Kärlek vid första ögonkastet! Jag trodde inte att det var möjligt. Trodde inte att jag skulle finna kärleken! Men ack så fel jag hade! DU snurrar helt klart hela min värld!! 
ÄLSKAR DIG!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gurkan

Älskar dig oxå gumman!!!<33333

2013-06-15 @ 13:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback