RSS 2.0

lördag :D

jag och Elicia gick neråt stan vid 12 och skulle möta Rasmus för att döda några timmar :)
mötte honom vid minigolfbanan och gick först och tog ut pengar sedan blev de blå hjorten och köpa glass. satte oss i ugglans park och åt.. fint väder hade vi också!

sedan lekparken vid hamnen ett tag.. Elicia ville spela minigolf så vi gick dit och Elicia och jag spelade.. vi hade så grymt kul men vi fuskade lite.. :P haha
Elicia vann över mig med 75-81 ;)
men hon fixade en spik på en av banorna utan hjälp! och på den banan fick jag 4.. va fan!!




efter den matchen så åkte vi ut till mc donalds och käka :)




hon fick även leka där en stund innan vi drog oss till Willys och handla..
Hahaha.. hon har så konstiga idéer för sig.. Elicia alltså.. eller hur Rasmus? :P

Tack för sällskapet och allt de roliga idag!!

på kvällen blev de film med Monica och mycket skratt med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback