RSS 2.0

3 april idag

ja, jag vet inte riktigt vart jag ska börja. men tycker dagarna bråkar med mig :P
 
känns inte alls som det varit torsdag idag. vet inte varför. för Elicia har ju varit på dagis varje dag den här veckan. hon var ju hemma i fredags pga att hon blivit rädd för ett larm på dagis förra torsdagen.
hon ville hellre vara hemma och vi pratade igenom allt som har med larm att göra.
 
detta larm som var då var inget brandalarm utan inbrottslarmet och det var några barn som blivit rädda och Elicia var en av dessa barn.. men men..
imorn är det fredag igen och jag förstår inte var dagarna tar vägen. jag menar dagarna ser ju likadana ut när man är arbetslös och söker jobb som en galning..
vill verkligen ha ett jobb, det här tar livet av mig snart..
 
men jag ger inte upp, inte i första taget iaf! :D
 
nej, nu ska jag släcka ner och försöka sova.
Elicia sover redan och hon somnade innan 20 tror jag :P
Älsklingen är och spelar innebandy men han dyker nog in här hemma snart kan jag tänka mig.
 
Godnatt alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback