RSS 2.0

begravningen av min farbror

idag var jag uppe tidigt..
tog en kaffe hos Jonas innan han skulle gå och lämna tjejerna på dagis och åt sedan frukost med Elicia.

vid 10 tiden så kom Anneli, Torbjörn och Karina och hämtade mig och vi åkte mot Nynäshamn.
det är alltså över 7-8 år sedan jag var i Nynäshamn sist.

men det kändes så bra att träffa alla kusiner och släktingar idag.


tyckte så synd om min kusins son som mist sin farfar. kändes dock bra att närvara även fast jag fick reda på det igår.

efter den otroligt fina begravningen så åkte vi hem till min kusins mamma som höll i fikat. men alla följde inte med.

men var riktigt trevligt att få höra om hur alla hade det osv.
vad jag inte visste var att vi har en familjebibel som alltså min kusin nu får ta över. :-)
men fick faktiskt med mig en sak hem idag också.
den har tillhört min pappa och är en slips från när han muckade :-)


när vi åkte hemåt igen följde Dan-Inge med till strängnäs. så fick alla träffa Elicia ordentligt när vi kom hit. :-)

nu ligger Elicia i sängen och sover. och nu ska även jag ge upp för idag. har varit en lång dag. gråt, skratt och mycket åka bil.. det är ju en bit mellan strängnäs och Nynäshamn.

sov gott och en sak till
fuck cancer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback