RSS 2.0

inte vilken söndag som helst

mådde jättebra imorse och kände mig ordentligt utvilad. skönt! eftersom jag mådde dåligt igår kväll.
hade feber igårkväll och idag mår jag toppen. förkyld ja de är jag men inte så farligt.

nu på eftermiddagen så satt Elicia i sitt rum och byggde pussel och vi satt och kollade på tv. så gick jag ut på balkongen och då hörde jag sirener och hit kom brandchefen först, ambulans, polis och sedan brandbilen.

för nu svara på frågan vad som hänt så var det någon granne som hade torrkokat något.

Elicia blev ju lite orolig så vi klädde oss och gick till Jonas och Johanna så hon fick leka med Wilma och Tindra.





2 bilder som jag tog från deras fönster :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback