RSS 2.0

Kryssningen

När vi gått ombord på båten så fick vi vänta någon timme innan vi fick ta oss till hytten :) 
Så vi slog oss ner och softade helt enkelt.
Passade på att ringa hem till Elicia med för att prata lite. :) 
Sedan var vi ner till hytten och gjorde oss iordning för en kväll på båten :)
 
 
Sedan gick vi upp på däck och tog lite bilder och sedan satte vi oss och tog en smirnoff
 
Gröna Lund 
 
Skansen och Kaknästornet
 
En ö eller något :P och Självklart namnet på den härliga båten ;)
 
Vi gick efter tag en sväng på båten för att hitta överallt :P tillomed kollade vi in vart Spa avdelningen låg ;)
Sedan blev de Taxfreen och shoppa lite. 
Ner med allt till hytten.. 

Sedan var det dags för buffén 
Jag älskar fisk så nästan allt på denna tallrik är fisk ;) Detta är förrätt och på varmrätt och dessert blev de inga bilder.. Vi hamnade bredvid 2 äldre par och de var väldigt trevliga och sociala :) så vi hade en väldigt trevlig middag och inte bara vi två :P
 
strax efter 22 gick vi från buffén och tog en sväng till club7even och där var det karaoke och då kommer det fram 2 killar till oss. varav den ena av dom frågar om vi känner igen den andra från tv. Vilket jag gjorde såklart. Har du sett Radiostyrd så har du sett honom. Erik! Erik filmade dessutom och en annan sak var att jag och Monica var de enda tills då som faktiskt kände igen honom :P HAHA, lite kul faktiskt.. 
 
Träffade även på Erik lite senare på kvällen och då var vi de enda som han träffat under kvällen på båten som faktiskt kände igen honom.. En hel båt full med folk och vi två var de enda som kände igen honom. är det sant??! tydligen så vi fick varsin drink. :)
Jag vet, bilderna är kassa, men tagna från min mobil med inzoomningen på högsta :P
 
När vi träffade honom 3 gången så stod vi och snackade ett tag.. sedan blev det discot. :) 
Runt 2 gick jag och Monica till hytten och skulle sova :)
fast vi sov inget :P max 1-2 timmar 
 
Godmorgon!! 28 april
 
Monica på morgonen och bakom henne i gult sitter Erik och han bredvid heter Filip :)
 
Casanovas spelade lite också när vi var påväg hemåt :)
 
När det var några minuter kvar innan vi skulle av båten så såg vi Erik och hela gänget och bestämde oss för att gå till dom en sväng. ropade på Erik som kom och sa hejdå och fick en kram :) 
Snacka om trevlig kille, även de grabbarna han var med var härliga :) 
 
Som en slutsummering av denna kryssning så kan jag säga att det är inte varje dag man hänger med en kändis och faktiskt har så kul som vi hade denna gång :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback