RSS 2.0

Leos Lekland - Skärtorsdag

Idag var vi som ni vet med älsklingen och lilla älsklingen till Eskilstuna för att shoppa samt åka till Leos Lekland. 
 
Först blev det apoteket för nässpray, näsdukar och tandborstar. 
Sedan blev det en skobutik och 2 par skor till Elicia ett till mig :)
Efter det claes ohlsson och där köpte jag in batterier.
Vi gick förbi BR men det gav inget resultat i mitt födelsedagspresent letande. så vi gick vidare till Åhlens och där hittade vi påskägg, saker till Elicias påskägg, vattenfärger till Elicia och även Wilma och Tindras födelsedagspresenter!
Sedan blev det game och efter det blev det mcdonalds.
 
 
 
Sedan gick vi upp till tågstationen för att fixa biljetter och ta buss och få lite hjälp med vart man går av och hur man hittar dit. Helt underbar människa som stod i kassan :) Eloge till dig!
 
Woooow, vi är framme :)
 
Elicia hade så grymt kul 
 
 
Bilderna blev ju lite suddiga eftersom hon är i rörelse :P Men hon var riktigt lycklig min lilla tjej. vi hade helt klart roligt i de timmar vi var där. 
Fikade även och här kommer lite mer bilder från platsen :)
 
 
 
 
Elicia blev inte ens sur när det var dags för oss att röra oss mot buss för att åka hem igen. och hon som ALLTID blir sur eller grinig när man ska hem :) Hon är då min lilla sessa och hon är ju bara så duktig. 
Är riktigt stolt över henne idag :)
 
 
När vi skulle gå så skulle hon inte alls gå, hon skulle rida zebra hem ;) Men den stod ju rätt stilla där ;) 
nä skämt å sido. Tobbe tyckte att hon kunde sitta där när jag tog ett kort och så ville jag ha det andra kortet helt enkelt :)
 
Här kommer även bilden på de nya inköpta idag :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback