RSS 2.0

Måndag - ny vecka och nya tag

upp och hoppa vid 7 för frukost och precis när vi skulle gå så sa Elicia att jag hade glömt att fixa hennes hår. så blev en tofs och sedan på med jacka och skor och gå. 
 
Lämnade henne, gick ner till stan, träffade minna och tog en fika med henne och sedan så gick till arbetsförmedlingen. kom in och gav kvinnan mitt idkort och hon säger att jag är en månad för tidig på af :P 
Hahaha... men men, vi fixade handlingsplanen och jag behöver inte gå tillbaka till af i slutet av månaden, utan komma tillbaka den 21 januari! :) 
Okej, vad skönt! 
 
Sedan blev det hem till Jonas på en kaffe och sedan ner till stan igen för att träffa Sarah och Theo. Och hämta skruttan på skolan för att gå ner till stan igen. Umgicks med Sarah ett tag och sedan gick runt och kollade lite. 
Träffade på Johanna nere på stan också. så vi gick först med Sarah till bussen som skulle hem och sedan gjorde vi sällskap upp till Ragge. Johanna skulle till dagis för att hämta Wilma. 
Var hos Ragge i ca 2 timmar och sedan hem för att fixa mat. 
 
Jag har även hunnit städa vardagsrummet, så imorn blir det köket på allvar, ska skura rent överallt! :) 
Ska bara ringa 2 viktiga samtal imorn annars så har jag full fokus på köket efter att jag lämnat Elicia på skolan.. 
 
Så där har ni våran dag! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback