RSS 2.0

Middag hos Ragge och Lotta

Idag så var Elicia i skolan som vanligt och jag var hos Jonas en stund, gick sedan hem för att äta, men hann inte så långt. 
Monica ringde och frågade om jag ville äta lunch med henne på stan. 
Så jag följde med henne till Nancys!  Åt det jag brukar där en laxsallad.. Bara älskar LAX!!
Det är alltid så mysigt med luncherna tillsammans med henne. :) Söta systerdotter!
 
Sedan gick vi uppåt mot skolan eftersom Monica skulle hemåt och jag skulle hämta Elicia. 
Sen blev de hem och lite senare på eftermiddagen så gick vi över till Ragge och Lotta då Lotta hade bjudit in oss på middag. Alltid trevligt med sällskap och även när man är fler som äter. 
 
När klockan hade blivit närmare 7 på kvällen så var det dags att gå hemåt och Elicia var bråkigare att få i säng än hon varit tidigare i veckan! Jösses!
 
Men Elicia fick prata med både "pappa" och "farmor" ikväll så hoppas hon somnar snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback