RSS 2.0

Spindelnät och dimma

i morse när jag och Elicia gick mot skolan så var det väldigt dimmigt och Elicia utbrister att hon inte alls vill att det ska vara så.. Sen såg hon alla spindelnät på vägen till skolan och hon avskyr spindlar.. :P
 
Sedan gick vi och pratade om dimma hela vägen till skolan.. Hon ville veta varför de blev dimma osv. Så vi hade en rolig konversation på vägen idag. 
 
På vägen hemåt så blev det ett foto på ett spindelnät
 
Var hemma några timmar, sen ringde Monica och frågade om jag ville följa med henne till stan och äta lunch. Ja, men varför inte.. det matchar så bra med att hämta Elicia så. 
Blev en lunch på café trädgårn idag. 
 
När Elicia var hämtad och vi kommit hem så var en kisse väldigt kelig. 
 
Följde även med Johanna sedan och hämtade barnen och var hemma hos dom i någon timme typ och sedan gick vi hem, käkade middag. Efter maten så blev det bad, lek och sedan sängen för tösen. 
Ikväll kändes de rätt skumt för kl 8 så var Elicia i säng även fast jag inte sagt åt henne att det var dags att sova. Tror hon kanske kände på sig att det var dags.. 
 
Nu på kvällen så blev de te och macka för mig och älsklingen. började kolla på filmen på 6an men jag är för trött för att orka vara vaken så nu tänker jag gå och lägga mig. 
 
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback