RSS 2.0

Studiedag!

Idag så var det ingen skola så Elicia var ju ledig så det var bara att hitta på något att göra. 
Ragge kom över runt 10-11 någongång och vi tog en fika med kaffe och chokladbollar. 
 
Hoppis låg på balkongen och njöt :)
 
Monica kom hit runt 12 och sedan gick Monica, jag och Elicia ner till stan och Monica bjöd på lunch. Vi tog Galaxy som nytt ställe och Elicia åt riktigt duktigt! 
Efter det gick vi till AF för det var ett papper som jag skulle skicka till akassan, så jag hämtade det där och nu är det inskickat. 
Mötte sedan upp en pappa och hans dotter. Var dotterns mamma som hade köpt en tröja till henne som jag bestämt med så att dottern där blev ju överlycklig för att det var blixten på. 
 
Sedan gick vi över till Ragge i några timmar.. drack kaffe och eftersom Lotta hade kommit dit så var det en av anledningarna till att Elicia ville dit. Hon ville träffa Lotta.. 
Vi kollade lite på pippi långstrump, men kl går fort när man har kul och runt 17 tiden så gick vi först över till Jonas en sväng för att barnen skulle få leka och jag drack kaffe :P för typ 17 gången :P Nedå, iaf 4de. 
 
Sedan hem, Elicia ner i badet, jag fixade mat åt henne för hon fick äta resterna sen igår och jag och Tobbe åt senare. Händer aldrig annars, men fick bli så idag. 
Nu har hon äntligen somnat.. 
 
Här kommer 2 bilder på höstens färger. 
 
 
Så vad tycker ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback