RSS 2.0

Tisdag - föräldramöte

vaknade i vanlig tid och gick upp och fixade frukost åt lilladamen. 
Gick sedan och lämnade henne på skolan. 
Sedan hem satte igång kaffe och satte mig vid datorn ett tag.. Spelade lite på mobilen och sedan blev det en kaffe hos Jonas. Tobbe gick och hämtade Elicia och gick ner och köpte en mjölk för sista pengarna vi hade. Men svårt att äta frukost utan mjölk. 
 
Sedan så åt vi middag tidigare än vanligt. vi åt middag redan vid 16.15 tiden typ. För kl 17 skulle vi gå ner mot stan för att möta upp Monica för att hon skulle passa Elicia så jag och Tobbe kunde gå på föräldramötet tillsammans. Ifall jag missar något som dom säger så kanske han kommer ihåg ;)
 
Kl 18 började mötet och först var det information i matsalen. Och sedan så var det lite mer klassinfo i vardera klassrum. Jag tyckte det var jättekul och se i Elicias böcker som de jobbar med på lektionerna. 
 
Mötet avslutades runt kvart i 8 så då gick vi hemåt. 
Monica låg och läste saga för Elicia och när Monica gick hemåt så sov Elicia. Rätt skönt att slippa just nattningen. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback