RSS 2.0

hemma igen

Vaknade tidigt av Elicia. Men hon gick och väckte Richards bror istället och jag låg kvar i sängen. 
 
Blev att packa allt och vid 11.30 ungefär började vi röra oss mot tåget. 
Det blir ett kramkalas på stationen och jag får tårar i ögonen. 
 
När vi väl sitter på tåget så börjar både jag och Elicia att gråta. Tåget står kvar i 37 minuter efter att avgången egentligen skulle ägt rum. GRRR
När vi iaf åkt i en timme ungefär så spyr Elicia. så det blev att byta kläder på henne. Åksjuka. Jahapp.. tack då. 
Eftersom tåget är försenat så blir de andra tågen missade.. men personalen på tåget har en lösning.
 
Vi får åka med till Södertälje och byta där. Så istället för att vara hemma 16.15 så är vi hemma 16.44.
Hem kom vi ju iaf!
 
Blev middag hos Jonas och Johanna.. TACK!!!
Sedan hem och gosa Hoppis. 
Tror jag varit saknad!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback