RSS 2.0

skärtorsdag

Idag så har jag blivit dunderförkyld och Richard är fortfarande dålig. Dock inte lika dålig som han varit. 
Jag och Elicia var ut och lekte en sväng och Richard passade på och städa lite. 

Varit en lugn dag med tanke på att vi är lite krassliga. Elicia har hosta och hostar värst på nätterna. 
Elicia har spelat en del på min mobil, lekt med sina leksaker hon tog med. 

Vi var även iväg och pantade alla flaskor och burkar. Började liksom bli fullt i skåpet och de var även så att Elicia skulle ha fått panten sist vi var här men nu var de ju mer. 

Har varit fint väder alla dagar hittills och då är de ju lite trist att vi blivit sjuka. Men lite lek ute skadar inte. 

Nu sover Elicia och jag och Richard sitter och kollar på tv. Men nu ska jag lägga bort telefon och lägga mig bredvid honom så han kan värma mig för jag fryser. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback