RSS 2.0

1 dygn.

Det har gått över ett dygn nu den Hoppis lämnade oss och somnade in. 
Det är väldigt tomt här hemma. Ingen som möter mig i dörren eller ligger på sängen när jag kommer hem. Ingen som följer med mig ut på balkongen när jag ska röka. Ingen som jamar när maten är slut i skålen och ingen som kommer och kvällmyser när man kollar tv. 
Elicia fick gå till skolan i morse. Hon ville och då är det självklart att hon ska gå. 

Johanna hämtade henne idag då Johanna lovade att göra de redan igår så fick lite bilder av deras upptåg under tiden de väntade på att wilma och Tindra skulle hämtas. 




Vi möttes upp och sedan gick vi hem till dom och drack lite kaffe och sedan tog vi barnen och gick ner till stan och lekparken. 

Väl hemma blev de mat och sedan film med Elicia. Jättemysigt.

När Elicia skulle sova så kunde hon inte för hon sakna Hoppis men 5 min senare så sov hon. Älskade trollunge! 

Nu säger jag godnatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback